Sentimentality

En tid för avsked och hejdå-sägelser går vi igenom nu
Hatar verkligen sådana, för man känner sig typ som en vilsen gnu
Detta låter sorgligt, I know, men det är bara sån jag är
Oftast optimistisk utan några större problem och besvär
Men när man skiljs åt från amigos och amigas så känns världen rätt så hopplös
Dock till STOR tröst att man många sköna vänner har, vilket gör en lite mindre livlös 
Nu är det bara 6 dagar kvar till försoning, och jag önskar att jag kunde spola fram dom lite snabbt
Lever som en sultan här nere visserligen, men utan familj och släkt så här länge blire ändå rätt så slappt
Bläcktextad som man nyligen också blivit, börjar nästan ångra mig dock...
Haha NÄEDÅÅÅ, inte det minsta. Så se det inte som en slags kulturkrock ;)
Vet inte riktigt vad jag menade med det där sista... Nånting tror jag :P
Nu jag ut i solen ska, fånga dagen och bara njuta av livet för ett litet tag :)



Vi hörs!
/Saso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0