A moment of reflection

Halloj!

Medan jag avnjutit den störtsköna rockballaden Changes med Black Sabbath har jag grubblat fram en skön helgdikt som nu skall genomföras. Här kommer den :)

En lördagmorgon med morgondis och huvudvärk, allt verkar vara som det ska
Min tid på Com Hem är nu helt slut, och en trevlig sista tid i Barca ska jag nu ha
"Njut av denna stad" var det sista jag fick höra från min anställningschef, och det ska jag bannemej göra
Dag ut och dag in ska denna stad mina höga glädjerop få höra
Jag reflekterar ständigt över hur omänskligt fort tiden här nere har gått
Å jag inser även hur extremt många minnen för livet man också fått
"I've had the time of my life" är låttexten som får symbolisera får vistelse här
Ett större sinne för ansvar och en större uppskattning för vårt kära fosterland är något som man nu med sig bär
Nu ska jag finna inre frid genom att nöta Beatles-ballader all day long
Helt underbart hur man kan bli lugn och glad genom en massa skönsång :)

Before El Clasico

Tack för mig!

/J. Winnfield

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0