Viva la vida

Hallojbans!

Allt väl? Jovars! Med mig då? Inte så jättebra faktiskt... Naiv och något självdistensbefriad som
man fortfarande är när det kommer till longboard-åkning så har man lyckats bejla bigtime i en
halvbrant backe och därför lyckats skrapa upp ett megastort hål på byxorna och även fått ett
skönt köttsår på höger knä, som aldrig tycks vilja läka heller. Aja,that's life. Man ska inte låta
smärtan vinna och bara vika ner sig för något sådant, vilket jag inte gjort heller utan jag kämpar vidare.
Skate or die! Haha :)
Vad har hänt idag då? Jo, man inledde dagen med en liten prommis längs den charmiga
båthamnen för att sedan bege sig mot jobbet kring 13-tiden och tugga lite kundservice-
samtal i dryga 6 timmar. Gick helt okej idag och då man fått beviljad ledighet under EEE:s
kommande besök leker livet ännu mera just nu. Viva la vida! Haha :)
För att hitta en slags rytm i mitt blogg-uppdaterande har jag insett att jag måste införa lite
traditoner i bloggandet och det ska jag göra genom att ha nånting som kallas "Veckans lista" varje
onsdag och "Veckans dikt" varje fredag här framöver. Sounds good? It sure does! Då säger vi så :)
Länkar en låt här också. Check it out :)
Mumford & Sons – Timshel


Ger smärtan ett ansikte...

Later amigos!
/El Loco


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0