Tuffa tider

God förmiddag

Denna hektiska morgon har man visat sina allra mesigaste sidor då man gråtit, skrikit och bara dampat åt sig själv. Reason for that? Ett jäkla rån utanför min dörr under gårdagen. Man promenerade från kiosken här bredvid, glad över att man skulle kolla in en skönt avsnitt av How I met your mother när man kommit in igen, och så händer det. Fattade liksom inte vad som hade inträffat just efteråt utan gick bara och la mig i chock. Fejsade verkligheten först idag då jag halverst glömt bort vad som hänt. Tog bara på mig jackan och kände att nånting saknades. Min BÖRS såklart, med spanskt bankkort, svenskt körkort osv osv. Aja, bara bryta ihop och gå vidare!

Ursäktar att det inte droppade in någon dikt på vår sköna blogg igår men jag jobbade kvällspass @ Com Hem så det hanns bara inte med. Jaja, får återgälda er för det senare!




Later hermanos!
/Offret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0