The weekend so far

Buenas tardes el todo mundo :)

Hallå där! Nu är jag här igen, fortfarande glassig men nytt flow ny tid ny glow :) Eller nåt... Haha vad jag flummar på! Men för att va seriös en sekund kan jag snabbt berätta om denna hittills underbara helg. Började med att vi tog våra ytterst kära besökare Erik, Erik och Emelie till L'aquarium som det så graciöst heter, och ni kan ju gissa vad det var för nåt... Aja, med skyhöga förväntningar tog vi oss an detta "supermaffiga" akvarium och till en början var det häftigt med en gigantisk akvarietank proppad med stora fiskar, hajar, rockor osv osv. När vi sedan gått i ungefär 20 min så tänkte vi att nåt mer väntade men det var liksom allt. Där tog det slut och sjukt besvikna lämnade vi stället omgående. Så allt som allt en ordentlig flopp, speciellt då man pungade ut 18 euro för det också. Jaja, shit happens. 

Detta revanscherade vi genom en trevlig tripp downtown för diverse shopping och annat gött. Sedan blev det utgång på kvällen med slutmål på nattklubben Catwalk som ligger lokaliserad nere vid stranden, ca 5 min från vår port. Där hade vi GRYMT trevligt och tog igen lite förlorad tid från denna långa vinter. UNDERBART att ha vännerna på besök och jag saknar dem redan (2 har stuckit, 1 krigare är kvar en dag till). Men men, time moves fast och vipselidips så hänger vi alla tillsammans en trevlig sommarkväll ute i min sommarstuga. Tänker på framtiden med ett brett och hjärtligt leende, för den kommer bli go' :)

Nu följer lite bilder från de senaste dagarna:

På basket under torsdagen


Navarro in action. (Fotograf: L. Björnstad)

Palau Blaugrana


Underbara människor :)

En haj på akvariet


Doris var där också

Några fler fiskar

Besökarna

Nico, Jobah y miself

Big pimpin'


Skönt gäng :)


Allt gott!
/Majoren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0