...I hook you up with some poetry

Hallå dära!

Som ni kanske minns utlovade jag regelbundna dikt- och listinlägg på denna blogg varje onsdag och fredag men detta har jag såklart inte hållit då jag varit omänskligt slarvig och bara glömt bort det helt enkelt. "INTE okej" säger ni. "I'm truly sorry" säger jag. Å nu hade jag tänkt återgälda er snabbt genom att skriva en liten dikt idag istället, om undantaget accepteras vill säga. Vilket jag räknar med att det gör så då kör vi :)

En MYCKET trevlig helg är till ända
Såklart hann en hel del skojsiga grejer hända
Som en rad delade skratt, skämt och annat gott
Men så här i efterhand önskar jag såklart att vi betydligt mer tid hade fått
Jaja, inte så mycket att göra nu, tiden rinner ju iväg likt ett timglas kvicksand
Å innan jag vet av det så sitter jag där med alla polarna och en kall öl i min högra hand
Jag har i och med denna flytt insett hur mycket folket från back home verkligen betyder för en
Vilket gör att den kärlek och vänskap man känner för dem alla blir starkare när vi träffas
sen igen
En kväll med kompisar som dessa blir alltid kul, no matter how it ends
Och hur tungt jag än har det så känner jag alltid så här: I get by with a little help from my friends :)




Så där ja! Nu va denna veckas dikt gjord och jag hoppas ni uppskattade den :) Hädanefter kommer dessa dikter droppa in på fredagar, constantly. You have my word amigos. Jag är en man med principer, ska jag ta och bevisa också! Haha, vi hörs.

/The Thinker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0