El listo de semana

Ja hallå där!

Medan jag dunkat Avenged Sevenfold i mina billiga speakers har jag grubblat fram veckans lista, som blivit en dag försenad likt många gånger tidigare... JAG VET, jag suger. Inget jag kan rå för längre. Men nog med självsågningar, nu kickar vi igång denna lista once and for all. Den blir något simpel i och med det strålande vädret som kallar på mig likt en sameflicka på det lapplänska fjällberget.

Lista nr 3 - Topp 10 grymmaste fotbollslirarna in the history of mankind:

10. Niklas Skoog

9. Marouane Fellaini

8. Asamoah Gyan

7. David James

6. Emile Heskey

5. Paolo Maldini

4. Frank Lampard

3. Glen Johnson

2. Thierry Henry

1. Henrik Larsson



Bara att fråga om ni vill ha grund och motivering till mina val. Jag står för dem i alla fall ;) För alltid Henke L!

/Receptionisten

Kommentarer
Postat av: ....

Nr 1 är dessutom grundaren av S N I K

2011-03-31 @ 23:04:40
Postat av: han som spöat samme

skön lista, helt rätt med henke i topp! hävdar dock att maldini borde lyftas ett par placeringar:)

2011-04-03 @ 14:01:33
Postat av: The Author

Vem ska annars ligga där? Henke är den störste! :) Maldini förtjänar kanske en bättre placering, nu när jag tänker efter...

2011-04-04 @ 11:09:03
Postat av: besviken

sammiboi! var är vår bainsey!! gamle leighton borde ju ha en hög placering!

gillar att bombaren tagit plats!

2011-04-04 @ 14:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0