Una semana éxito

Buenos días a todos :)

Hallojsan igen kära kamrater. Ni får ursäkta den oerhört sega uppdateringen som skett på denna blogg på sistone. Jag väljer tveklöst att skylla den på vårt förbannade internet som lyser med sin frånvaro i vår lilla lägenhet so far. Jag sliter bokstavligt talat mitt hår varje gång vår anslutning strular och denna kväll må vara ett undantag då vi tycks ha fått nån slags divine intervention flygandes över oss för ett ögonblick. Jag tackar i alla fall för det och väljer att uppdatera er om veckans händelser medan jag fortfarande har chansen. Okey, let's go.

Denna vecka började i ett rätt lugnt tempo med långsamma arbetsdagar på Com Hem, pga passiva kunder som inte tycks ha haft några större problem med sina tjänster denna vecka. Jag tog kanske 10-15 samtal sammanlagt. Det är ju bara sjukt. Aja, bättre lycka i veckan då man tilldelats helt nya uppdrag! Churn-kamrater here I come :) Well well, denna vecka gick åt i ett svep och helt plötsligt vare fredag vilket innebar utekväll med en rad intressant händelser. Nu råkar jag veta att denna blogg råkar ha en ansenlig mängd äldre läsare vilket betyder att jag väljer att inte gå in på några detaljer från den kvällen. Men trevligt hade vi i alla fall! Lördagskvällen däremot, som spenderades i lägenheten med 80% av de övriga inneboende polarna resulterade i en SUPERTREVLIG kväll med massa kortspel, djupa omgångar av sanning & konsekvens samt direktivlekar där folk fick göra bort sig lite grann. Grymt kul i alla fall. I love you guys :) Denna domingo (söndag) blev såklart lugn med en planerad tripp till IKEA som såklart råkade vara stängt... Då drog vi å kolla in Sagrada Familia som är en gammal kyrka och turistattraktion här i Barcelona. GRYMT häftigt var det. Kolla bild nedanför. Kvällen spenderades med ett enormt lugn och lite filmtittande. Nu tar vi oss an ännu en arbetsvecka och lever livet nästa helg igen!


Btw. Snart kommer ett inlägg med lite bilder från vårt område, vår lägenhet osv. Just wait:)
Luegos!
/Spökskrivarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0