Otäcka måndag

Hey there Delilah!
(vet inte varför jag skrev Delilah, bara en vanegrej liksom... grym låt för övrigt)

Nåväl. Hej allesammans. Då man just avslutat sitt snabba 6-timmarspass har man skyndat sig hem för att få lite kvalitetstid med sin kära dator och en massa smöriga ballader (som den jag nämnde ovan) på spotify, för det är faktiskt den typ av musik jag gillar. Man kan kalla min musiksmak för något feminin men so what? Får väl lyssna på vad jag vill? Shut up! John Mayer is the king alltså :) Aja, blev en hektisk dag på Kundservice idag då fakturor börjar förfalla i och med det nuvarande månadsslutet osv osv. FORT gick dagen i alla fall och nu är man hemma för total nedkylning och massivt slappande. Kvällen blir nog relativt lugn med diverse filmtittande och annat gott.

Lite bilder från gårdagen:

Hamnen vid Barceloneta.


Cool spegel på Hamngallerian.


Speciell staty nere vid hamnen. Säg mig, vad gör han egentligen?

Later homedawgs :)
/Galactic President Superstar McAwesomeville

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0