Me like de här

Vad ska man säga, I LOVE BARCELONA!!♥ Efter gårdagens moonsoon väder så har det vänt till det underbara. Solen skiner och värmen, ja... Lovely!! Dagen kommer att tillbringas på stan en sväng och senare ska vi förbi Geroge & Dragon där grabbarna befinner sig nu för lite fotboll. Annars är jag sjukt danssugen och vill bara ut på en dansrunda så kvällens planer ser nog ut att bli en sväng på Razzmatazz. Kommer bli nog en lyckad kväll :)
VI SAKNAR ER ALLA DÄR HEMMA, och jag hoppas vi ses inom en snar framtid. Nu ska ni få se hur vi bor:

Hallen där man kommer in, toaletterna till högerna, mitt och Lisas rum till höger, köket och Johans rum raktfram och slutligen vardagsrummet samt Samuel och Niklas rum bakom kameran.
Toaletterna
Köket
Mitt och Lisas rum

Vardagsrummet
Johans rum
Niklas och Samuels rum
Sorry för röran, men jag lovar att det ser MYCKET bättre ut nu.
Ta hand om er, peace out!
/Lady Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0