WILDCARD

Hej där, nu är det så att jag har en rätt så omskakande nyhet att berätta.
Jo det är så att Johan "flaash" Lundgren och "Niklas" Åström har bytt rum med varandra
"Jaha" säger ni, men faktum är den att detta innebär rätt omfattande ändringar
i våran lya.
"Jaha" säger ni återligen, så därför ska jag förklara varför det innebär omfattande ändringar
Som ni förmodligen har listat ut så har det att göra med vissas sömnvanor, närmare sagt
mina sömnvanor, för det är så att förutom mitt nya nickname Flash så kallas jag även Björnen,
låter vid första tanken rätt postivt, vilket är totalt missvisande. Samuel kommer få ett helvette
som min nya roommate. Tyvärr. Önskar att jag kunde ändra det men nej. Som tur ska han
bara bo med mig i en månad innan vi igen byter rum igen.
Jag kommer när jag sover snarka, prata, gå omkring i sömnen. Så det hela ska bli
väldigt intressant.
Förövrigt kan jag berätta att det lutar åt att Norran ska komma hit och göra något
reportage eller liknande, någonstans nästa månad om jag förstod det hela rätt.
Tänkte bara ge er lite insidescoop
Take Care
Johan "Flash" Lundgren
Hej där, nu är det så att jag har en rätt så omskakande nyhet att berätta.
Jo det är så att Johan "flaash" Lundgren och "Niklas" Åström har bytt rum med varandra
"Jaha" säger ni, men faktum är den att detta innebär rätt omfattande ändringar
i våran lya.
"Jaha" säger ni återligen, så därför ska jag förklara varför det innebär omfattande ändringar
Som ni förhoppningsvist redan har listat ut så har det att göra med vissas sömnvanor, närmare sagt
mina sömnvanor, för det är så att förutom mitt nya nickname Flash så kallas jag även Björnen,
låter vid första tanken rätt postivt, vilket är totalt missvisande. Samuel kommer få ett helvette
som min nya roommate. Tyvärr. Önskar att jag kunde ändra det men nej. Som tur ska han
bara bo med mig i en månad innan vi igen byter rum igen.
Jag kommer när jag sover snarka, prata, gå omkring i sömnen. Så det hela ska bli
väldigt intressant.

Förövrigt kan jag berätta att det lutar åt att Norran ska komma hit och göra något
reportage eller liknande, någonstans nästa månad om jag förstod det hela rätt.
Tänkte bara ge er lite insidescoop, som tack för att ni följer denna blogg.

Take Care
Johan "Flash" Lundgren


Kommentarer
Postat av: bull´n

stackars samuel...

2011-02-04 @ 21:47:28
Postat av: olov

känns ändå ganska skönt att samme får stå ut med en bjöörn som inte kan bete sig. med tanke på vad jag fick stå ut med i rumänien är det inte mer än rätt.

2011-02-05 @ 13:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0