Sweet Sunday

Hola compañeros!
What up? Nä inte mycket alls faktiskt! Haha, vad flummig jag är ibland... Aja, hej på er allihopa. Ännu en supertrevlig helg har runnit iväg likt ett gram kvicksilver i ett litet timglas. GALET kul har vi då haft, all that I can say. Gårdagen bestod av lugnt (?) partajande med utgång på Shoko här i Barceloneta. Denna recoveringday har bestått av en tripp ut till betongparadiset Forum där jag finner mig själv likt en buddhist i ett stort tempel, jag älskar det stället alltså. Går knappt att beskriva hur det är så ni får kolla på bilderna nedan helt enkelt och försöka skapa en uppfattning utifrån dem :) Orkar inte skriva så överdrivet mycket idag då jag är lika trött som en jäkla maratonlöpare efter en OS-tävling så därför kommer resten av inlägget bestå av lite sköna bilder från den gångna helgen. Enjoy!

Från igår:

Me & Johan (jag är bara lite trött, inget annat...)

"We wanna rock and roll all night..."

Smiley faces :)

Dans, dans, dans :)

Från idag:

Forum


Pretty nice view


En glad och en något konfunderad?


Min nya båt. "Sarah" heter den.

Linn & Lisa rolling on


"Kan man åka två på en bräda?"

Några märkliga hus


Några dugliga båtar...


Lisa in action


Gypsy woman


Bakgrundsbild?


Johan in action


This is living.


Tack för mig, for now. See you soon!
/Trice

Kommentarer
Postat av: Anne-lie L

Vilket härligt ställe ni verkar ha hittat att åka "bräda" på!! NJUUT av erat väder, vi har -25 idag. kram till er alla från fam Lundgren

2011-02-14 @ 10:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0