¿Qué pasa?

En flödande fantasi eller bara horribel uttråkning? Jag skulle säga alternativ 2 då hjärnan redan gjort sitt när den tidigare idag nästan varvats över under ett 45 min långt Bredbands-prov där man var tvungen att klara över 60% för att få godkänt. "Whata hell?" tänkte jag och körde bara på liksom. Klarade med råge (62%) och allt var lugnt. Men back to the point, vad har jag att skriva om idag då? Not much really... Jag kom som vanligt hem 5-6 timmar innan alla andra och sliten som en Mike Tyson efter 12 ronder mot Evander Holyfield orkade jag inte utsätta mig för någon fysisk aktivitet direkt.

Jag kliver liksom in i den tomma lägenheten och bara frågar mig själv; "Vad händer?", och inte fasen har jag nåt svar till det! Funderar på att bli näste Jimi Hendrix eller bara poet på heltid, vad tycker ni? En jäkla tid över har jag då haft denna vecka! Men men, man befinner sig ju ändå i Barcelona och därför skare mycket till för att man ska ha befogenhet att klaga :) Hur ser kvällen ut då? Ingen jäkla aning faktiskt! Men den lär ju bli trevlig, som alltid :) Medan jag avnjutit den klassiska dängan Summer of 69 med Bryan Adams har jag funderat ut nån film jag ska luta mig tillbaka för att se. Står mellan Toy Story 3, Gudfadern 2 och Catch me if you can. Alla verkar dom duga så oavsett val blir jag nog nöjd. Som sagt, en påtaglig uttråkning har halverst dräpt mig denna eftermiddag men jag tassar på ändå! Later amigos.
/Sammelito

Jordgubbar <3

Kommentarer
Postat av: hemliz

kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2011-02-12 @ 02:32:54
Postat av: sam

aaaaaw kram på dej med :)

2011-02-12 @ 10:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0