My hometown

Ey amigos

Denna halvdisiga kväll i östra Barcelona har man hittills spenderat med en del samtalstugg på jobbet och ytterligare samtalstugg när man sedan anländit hem då man startat konversation på det gudabenådade chattprogrammet Skype med ett fett gäng homedawgs från back home :)

Jag har grubblat fram en lista som jag ska utforma nu. Den ska bestå av saker jag missar allra mest från vårt blågula land och vår kära hemstad Skellefteå. Here it goes:


10. Mitt Playstation 3
9. Sommarstugan
8. Familjen & vännerna
7. Skellefteå AIK Hockey
6. Den svenska (unika?) pizzan
5. Bergsbyns SK
4. Mina Seinfeld-boxar
3. Omogen/intensiv bilkörning
2. Den oändligt charmiga mängden snö
1. En påse cheezedoodles





I miss you old friend...

HAHA näedå, klart jag saknar min kära familj och mina kära vänner allra mest... Ville ba se er reaktion ;) Ses till våren underbara människor! :)

Arrivederci
/Den skojige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0