Here comes the sun

Good evening folks

Denna supersoliga domingo har spenderats med diverse longboard-glidande vid Barcelona-hamnen och ett något besvikelsefullt fotbollstittande. Vi sov såklart ut då vi inte hade nåt speciellt att kliva upp till. Skådade ut över vårt ständigt befolkade torg och såg förutom några fotbollsspelande smågrabbar en KLARBLÅ himmel och ett smarrigt kebabhak ca 86 meter från vårt hus ;) Ganska awesome right? O yes! Tryckte en plato (tallrik) å begav mig sedan mot hamnen där vi chillade bigtime med lugn promenad/glidande längs The Boardwalk. Mot eftermiddagen/kvällen blev det fotboll med Chelsea vs Liverpool på George & Dragon och det slutade tråkigt för mig som är helblå supporter in i hjärtat... Jaja, det är ju bara fotboll säg. Fast näe, det är MYCKET mer än så. You know it.

Kommande vecka ser jag på med något blandade känslor. En 5-dagars Bredbandssupportsutbildning väntar med långa, slöa timmar av bara prat å prat å prat... Jaja, inte ska man va negativ inte. Blir ju knappast lättare då! Men nog känns det tungt allt, kan jag inte förneka. Bara att bita ihop säg! Å det ska jag göra :) Lite trist att samtliga av de övriga inneboende i 39:an jobbar kvällspass all week long, vilket innebär att jag knappt kommer träffa dom under de kommande 5 dagarna... A little sad I suppose :/ Well well, en liten ljuspunkt i detta veckomörker är att mitt favoritband Band of Horses kommer till nattklubben Apolo för en spelning på ca 3 timmar. Något jag inte får missa bara!!! God bless this town. Nu kommer lite bilder från denna übertrevliga dag.

Linn & Lisa vid hamnen


Johan på gågatan


Jag med min bräda


Vi hittade den roliga spegeln igen :)


Sommarkänsla eller vad?

Det var allt för idag! We'll be back, like...tomorrow or something...
Saludos! /Samzolo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0