Another saturday night

"Another saturday night, and I ain't got nobody..." osv osv. Grymt skön låt med Sam Cooke det där... Listen to it :)
Men nåväl, halloj allesammans! Nu hare gått å blivit lördagkväll och en lagomsolig Barcelonadag har genomförts på bästa möjliga sätt med grym fotboll på förmiddagen, där jag bevittnade det snyggaste fotbollsmål jag nånsin sett, samt longboarding hela eftermiddagen lång. Tog gula linjen ut mot El Maresme Forum där vi klev av och promenerade i ca 6,5 minut genom ett fantastiskt område med ascool arkitektur tills vi anlände vid ett stort betongfält med en massa ned- och uppförsbackar. Ett ultimat ställe för brädåkare som vi och jag kommer förmodligen befinna mig där mer än i vår sköna lägenhet, that's for sure. Efter några ostadiga åk nedför den slalombackeliknande betongnedfarten längst ut i glidarparken rullade vi sedan hemåt för middag och uppladdning för den på förhand trevliga kvällen :)

Nico


Me. (OBS! Jackan inte min)

Betongparadiset

Later homedawgs!
/The Sk8erboi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0