23 februari, 2011

Dagen var alltså onsdag och det har inte bjudit på mycket. Har sett ett par One Tree Hill avnitt och tagit mig en tur på IKEA, annars har det inte varit mycket att hurra för. Hade tänkt mig att sätta mig nere vid stranden och bara njuta, men det var inte de vädret jag hade önskat mig så istället blev det en mycket lugn hemmaafton - vilket egentligen inte är helt fel det heller :)

 

Kvällen är dock inte helt förstörd ännu. Det ryktas om att det är fotboll 20.45, så jag hade tänkt att gå lös på Skype nu och senare ikväll sno på mig skorna och ta mig till en pub någonstans med mina compadre för lite fotbolls tittande.

 

Annars så vill jag bara uppdatera er alla, påminna mig själv och familjen SHLÅB, om att nedräkningen har börjat och att det endast är 1 vecka, 1 dag, 33 minuter och 34, 33, 32, 31, 30 sekunder kvar (iaf när jag skrev detta) innan vi får vårt första fin besök här i Barcelona. Gästen är inte någon mindre än min egen syster: Ida Björnstad. För mer information om vad som komma skall får ni hålla er själva uppdatera här på bloggen, för mer än så här vet jag inte själv.

Något man inte kan få nog av



Detta är vad jag fick med mig hem idag. Skorpor, Ballerina, Lisas Kalles Kaviar, Daim och lite svenskt HB. Blir inte mycket bättre än så!


That´s all for today,
Stay classy Sweden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0