Poetry corner

Buenos dias amigos!

Veckans dikt skall nu förfalla och jag vet, jag är en dag sen men who tha hell cares liksom? Nobody... Exakt, så då kör vi den nu istället då :)

Med en hemlängtan som en gammal älg
Har man nu bokat flyg hem, en maj-fredag strax innan en solig helg
Den tjugonde dagen på nästa månad droppar jag in
Så håll er hemma gott folk, för helgen vecka 20 är fanimej min!
Idag har man strandhängt, med fina doser av sol och bad
Ni vet ju hur det är, skiner solen så blir man ju förbaskat nöjd och glad :)
Ikväll hade man verkligen velat haka på tjejerna till Camp Nou
Men jag valde ett annat lag, där mitt hjärta nu får lov att bo :)
Barcelona kommer alltid ligga mig varmt om hjärtat, it's a fact
But home is where the heart is, och inte har hemlängtansfebern riktigt läkt...
Näe, det är dags att man mannar upp sig och visar sig stark
Bara att svälja stoltheten och sedan skjuta iväg den likt en jäkla frispark!




God bless this song.
Toto – Africa

/L. Jackson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0